.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمدهای مالیاتی گلستان 32.5 درصد رشد یافت

مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته با 91 میلیارد و 100 میلیون تومان وصولی، نسبت به مدت مشابه سال قبل 32.5 درصد افزایش دارد. 

عمران طیبی اظهارداشت: همچنین نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 میلیارد و 600 میلیون تومان نیز مازاد درآمدهای مالیاتی داشته‌ایم.

وی سهم درآمدهای مصوب مالیاتی استان را در سال گذشته 88 میلیارد و 400 میلیون تومان اعلام کرد و تصریح کرد: سهم مالیات‌های مستقیم استان از محل درآمدهای مالیاتی وصول شده 73 میلیارد و 400 میلیون تومان بوده که نسبت به مصوب 42.3 درصد و سهم کالاها و خدمات با 17 میلیارد و 600 میلیون تومان به ترتیب 81 درصد و 19 درصد رشد داشته است.

عضو ستاد درآمد استان گلستان با بیان اینکه نزدیک به سه هزار مودی ارزش افزوده در استان وجود دارد، گفت: به دلیل افزایش جامعه مصرف، میزان مالیات بر ارزش افزوده استان، شش میلیارد تومان وصولی داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56.77 درصد رشد کرده و از این نظر گلستان رتبه سوم کشور را به دست آورده است.

طیبی همچنین از مالیات‌های مشاغل به عنوان ظرفیت‌های پنهان استان یاد کرد و گفت: با اجرای طرح شناسایی این افراد، سعی شده است از این ظرفیت‌ها به عنوان پایه‌های مالیاتی در توسعه پایدار استان استفاده بیشتری شود.

وی ادامه داد: سال گذشته یک میلیارد و 450 میلون تومان مالیات در بخش‌های مختلف استرداد شده و سهم مشاغل که عمدتا پیمانکاران بودند، پنج میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

تشکیل کارگروه ویژه‌ای متشکل از دستگاه‌های امور اقتصادی و دارایی، امور مالیاتی، دفتر اقتصادی استانداری و مجمع امور صنفی برای شناسایی و احصای ظرفیت‌های پنهان افزایش درآمدهای عمومی استان از جمله مالیات مشاغل، اصناف و گروه‌های برخوردار با همکاری شهرداری‌ها و روسای شورای شهر استان از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

همچنین، بررسی نقش و اهمیت تالار بورس منطقه‌ای استان در افزایش درآمدهای عمومی و توسعه استان یکی دیگر از مصوبات این جلسه بود که مقرر شد در کارگروه توسعه اقتصادی استان این مسئله مطرح شود.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.118 seconds.